Hljeb i Maslac

Pekar u selu je kupovao maslac od obližnjeg seljaka. Jednog je dana izvagao količinu kupljenog maslaca i ustanovio da je seljak smanjio količinu kupljenog  maslaca  iako mu je zaračunao istu cijenu. I tako je pekar optužio seljaka za prevaru.

Na sudu je sudija upitao seljaka:
“- Imate li provjerenu vagu i tegove?”
“- Nemam”, odgovorio je seljak
“- Pa kako onda mjerite količinu maslaca kojeg prodajete?”
Seljak je odgovorio: “Kad je pekar počeo od mene kupovati maslac smatrao sam da bih trebao od njega kupovati hljeb. Počeo sam koristiti njegov hljeb od pola kilograma kao teg za moju vagu, kad sam vagao maslac. Ako je težina mojeg maslaca manja, onda je tome kriv pekar.”

Matej 7:2; Jer kako budete sudili, onako će se i vama suditi, kako budete mjerili, onako će se i vama mjeriti.

Kanal MOST-a

Comments

  1. Odlicna prica

Leave a comment