Ljubavna pjesma


Jedna od naljepših ljubavnih pjesama u savremenoj poeziji jeste pjesma jedne američke djevojke. Naslov glasi:”Stvari koje nisi nikad učinio”. Evo te pjesme:

Sječaš li se onog dana kad sam te molila da mi pozajmiš svoj novi auto, koji sam zatim slupala? Mislila sam da ćeš me ubiti ali ti to nisi učinio.
A sječaš li se kad sam te nagovorila da pođemo na plažu iako si govorio da će padati kiša i kiša je zatim padala? Mislila sam da ćeš viknuti: “Jesam ti rekao?!” Ali ti si ostao miran.
Sječaš li se kad sam komunicirala sa svima da kod tebe izazovem ljubomoru, i ti si bio ljubomoran. Mislila sam da ćeš me ostaviti, ali ti to nisi učinio.
Sječaš li se kad sa prevrnula tortu od jagoda na tepih tvog auta? Mislila sam da ćeš me istući, ali ti to nisi učinio.
A sjetit ćeš se se sigurno i one večeri kad sam ti zaboravila reći da na slavlje treba doći u večernjem odijelu pa si došao u farmerkama?! Mislila sam da ćeš me ostaviti, ali ti to nisi učinio.
Ali uvijek si bio sa mnom strpljiv, volio si me i štitio. Za mnoge stvari bih te molila za oproštenje da si se vratio iz Vijetnama.

Ali, ti se nisi vratio

Još

VIDEO:Životinje u neobičnim situacijama

Kad mačke nešto žele, ne samo da to znaju jasno poručiti, već su i … [Opširnije...]

Savjeti za pravilno sakupljanje ljekovitog bilja

Prilikom sakupljanja ljekovitog bilja važno je biljku dobro poznavati … [Opširnije...]

Napravite svoja sredstva za čišćenje

Najbolje rešenje za sve koji vole da im dom bude uvek čist ali i da se … [Opširnije...]

Kako ispržiti bijeli luk – Kako sa ruku odstraniti miris luka

Želite začiniti svoj život? Tražite novi i svježi način? Ovaj recept … [Opširnije...]

VIDEO:Važnost voća u ishrani

Koliko je bitno da u svojoj svakodnevnoj ishrani koristimo voće kao … [Opširnije...]

Ostavite odgovor

Portal mozete pratiti na adresama: durmitor.com, durmitor.net, durmitorcg.com, destination-durmitor.org, odjek.com...Za bilo koji oblik saradnje(turistička promocija, razmjena linkova...) pišite na naš e-mail