Poklon

Jedan postariji raščupani čovjek sjedeo je u autobusu držeći u ruci buket svježeg  cvijeća. Na sjedištu sa druge strane sjedela je devojka koja je svaki čas bacala pogled na to cvijeće. Približavala se stanica na kojoj je čovek trebalo da siđe. On je sasvim spontano  spustio cvijeće devojci u krilo. “Primijetio sam da volite cvijeće,” – objasnio joj je, – ” a mislim da bi se i moja žena radovala da ga dobijete. Rećiću joj da sam vam ga dao.” Devojka je primila buket, a zatim je posmatrala postarijeg čoveka kako izlazi iz autobusa i prolazi kroz kapiju malog groblja.

Benet Serf

ljepota darivanja

Još

Biti srećan

Kad sam imao 5 godina majka mi je stalno ponavljala da je najvažnija … [Opširnije...]

Liječenje prirodnim sokovima

Prirodni sokovi od voća i povrća ljekoviti su za detoksikaciju, … [Opširnije...]

Hrabrost, ljubav čast, svetost…

Sta je to ljubav? Je li to kad se dvoje vole kad im je zajedno … [Opširnije...]

Mudar potez

Veliki učitelj, Benzei, imao je mnogo učenika. Jednoga dana, jedan od … [Opširnije...]

Pogledajte madridsku katedralu napravljenu od – smeća!

Justo Martinez, poznatiji kao Don Justo, sam gradi katedralu od … [Opširnije...]

Leave a Reply

Portal mozete pratiti na adresama: durmitor.com, durmitor.net, durmitorcg.com, destination-durmitor.org, odjek.com...Za bilo koji oblik saradnje(turistička promocija, razmjena linkova...) pišite na naš e-mail
E-mail